Fujimugs

older.jpg

Ik doe al een tijd mee aan de challenges van Fujimugs. In de open categorie, want ik heb tenslotte een Canon en geen Fujicamera.
De kick is dat je om de 14 dagen een opdracht krijgt. Bij mij werkt dat zo, dat het me niet los laat en ik allerlei beelden en associaties krijg. Het is ook leuk om mee te doen aan de “competitie” en te kijken hoe anderen een oplossing bedenken. De deelname is gratis, je moet je alleen aanmelden.

Dit keer was het thema : Older. Ik werd 7e van de 68 en dat streelt me.

Informatie kun je zien op de volgende site : http://www.fujimugs.com/challenge/

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in structuren. Bookmark de permalink .

2 reacties op Fujimugs

  1. Proficiat met het behaalde resultaat.
    Ofschoon ik niet zo’n erge fotograaf ben die met een opdracht aan de slag gaat, ga ik toch eens even kijken.
    Bedankt voor de tip.
    De foto is kleurig en veel lijnen en vormen. En het zal je niet verbazen, dat ik daar wel mee uit de voeten kan. Persoonlijk had ik ‘m iets donkerder gemaakt; wordt het allemaal nog intenser maar dat is een kwestie van smaak.

  2. Mart Witlox zegt:

    Mooi resultaat, Harry.
    Maar dat zijn we van jou gewend.
    Mart.

Geef een reactie

