pret voor twee

eevi.jpg

Voor kleinkind Eevi en voor opa. Dat is pas genieten. Foto’s in een zwembad zijn een aparte categorie. Scherpstellen moeilijk door het weinige licht, terwijl het onderwerp constant in beweging is. Van de vele opnames is dit een gelukte versie.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen. Bookmark de permalink .

3 reacties op pret voor twee

  1. Hele leuke deze! Eevi heeft het duidelijk naar haar zin.

  2. timfreh zegt:

    Grappig, die beweging van het water & voeten. Hoeveel bedraagt (ongeveer) de gemiddelde belichtingstijd?

    Ik heb m’n iso-getal de laatste tijd alleen op 400 staan (bahalve statiefwerk). Als je snel een foto moet maken, heb je direct ‘voldoende’ licht voor een goede foto…

  3. Harry de Rooij zegt:

    @timfreh
    De gegevens: 1/320, F4.5, iso 400 en camera op diafr.voorkeuze Dus het komt aardig overeen met jouw instellingen voor actiefoto’s

Geef een reactie

