begeleider

motoragent.jpg

Lekker eten op een terrasje, komt daar de plaatselijke wielerronde langs.  Een agent voorop. Trots overziet hij de situatie.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, street. Bookmark de permalink .

2 reacties op begeleider

  1. Wil zegt:

    Ik had liever de ongetwijfeld kleurige tricots van de renners op de foto gezien. Hoewel je hier wel degene die als eerste over de finish ging te pakken hebt 😉 Mooi foto in je header trouwens!

  2. René zegt:

    En die in de header…ja die plek ken ik ook 😉
    De agent als heer en meester in het gebeuren en de weg moet vrijmaken.’t Had ook iets anders kunnen zijn…

Geef een reactie

