bamboe

bamboe.jpg

Stuktuurtjes, kleurtjes,  zijn elementen die een foto interessant kunnen maken.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

4 reacties op bamboe

  1. Robbie Veldwijk zegt:

    Coole plaat, erg apart zo die strepen erin!

  2. René zegt:

    Altijd weer leuk, zo’n aaneenschakeling van kleuren en lijnen. Mooi gedaan.

  3. Wil zegt:

    Leuke foto. Goed gezien! Bij deze foto komt de discussie weer op die ik met mezelf gevoerd heb bij het openen van mijn weblog: Moet ik een lichte of een donkere achtergrond nemen? Zou deze foto niet nog beter tot zijn recht komen met een witte achtergrond? Je site is een soort lijst om je foto en die bepaalt dus mede de sfeer van de foto. Aan de andere kant, het is een weblog en je kunt niet voor elke foto de ‘lijst’ veranderen.

  4. Harry de Rooij zegt:

    @ Wil:
    Ik zit ook steeds met dat probleem. Heb zwart gekozen omdat het meestal wel kan. Ik heb ook zitten denken aan een wit kader, als dat de foto ten goede komt, maar dat is ook niet altijd fraai.
    Dank je voor je reactie. Ik weet nu dat ik er niet alleen mee worstel.

Geef een reactie

