??

plafond2.jpg

Deze foto leent zich voor een centrale compositie.
Ik heb verschillende andere uitsnedes geprobeerd, omdat ik niet zo van een centrale, bijna symetrische, uitsnede houd, maar die bevielen allemaal niet.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, interieur. Bookmark de permalink .

3 reacties op ??

  1. Robbie Veldwijk zegt:

    Nou deze ziet er weer netjes uit. Erg apart allemaal zo die lijnen. De kleuren zijn ook goed gedaan.

  2. MJ zegt:

    inderdaad een centrale compositie lijkt ook mij hier aangewezen, Erg mooi trouwens, ’t lijk wel een sterrenhemel ;)!

  3. René zegt:

    Poeh! Daar heb je toch echt je best op gedaan!
    Je weet ‘t: helemaal symetrie of helemaal niet….
    Streng zijn valt niet altijd mee 😉 maar in dit geval valt ’t wel mee. Waarom weet ik niet maar hier stoort het niet echt en dus wat mij betreft O.K.!

Geef een reactie

