dubbel gezekerd

bouten.jpg

Dit zijn hele grote moeren. Maar zonder referentie zie je dat niet. Ik denk het te zien, maar dat komt omdat ik het weet denk ik. Dit is maar weer eens het bewijs dat een referentie nodig is om de grootte te begrijpen. Een liggend pakje sigaretten zou hier ongeveer even hoog zijn als de ring onder de twee moeren..

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

3 reacties op dubbel gezekerd

  1. Robbie Veldwijk zegt:

    Wow dat is wel erg groot, misschien was het leuk geweest om juist het pakje sigaretten er naast te leggen of zetten. Zodat je juist dat effect goed over komt.

  2. Wil zegt:

    Ringsleuteltje 256… ha, ha! Leuke foto!

  3. René zegt:

    Harry rookt niet dus geen pakje sigaretten bij de hand.. 😉
    Maar evengoed interessant, mooi in beeld gebracht.

Geef een reactie

