gitaarles

gitaarles.jpg

Ik was vanmorgen op school om wat foto’s te maken. Bij de muziekles vond ik deze leerling die grepen oefende. het was een donker lokaal, dus moest de ISO waarde flink omhoog. (3200) Al met al valt me de ruis toch erg mee. Hebben jullie ervaringen met zo’n hoge ISO waarde en het ruisniveau? (gegevens: Canon 30D- 18-200mm ingezoomd tot 200 mm-diafragma 6,3 en 1/30 sluitertijd en zoals gezegd Isowaarde 3200)

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, structuren. Bookmark de permalink .

3 reacties op gitaarles

  1. René zegt:

    Nou, je mag van geluk spreken want het ziet er op deze foto niet slecht uit. De hoge lichten een tikkeltje vaag maar voor de rest acceptabel, Harry.
    Met mijn 5D ga ik eigenlijk nooit verder dan 1200 want daarna zie je onder slechte omstandigheden met veel donkere partijen (soms) een spoortje ruis verschijnen. En ik weet dat de 5D heel goed afsteekt in vergelijking met veel andere camera’s!

  2. MJ zegt:

    ’t ziet er ondanks de hoge ISo erg goed uit. Eigenlijk vermijd ik zo’n hoge waarden al ben ik hier wel aangenaam verrast van ’t resultaat. Wat geeft het op afdruk?

    In elk geval een toffe foto!

  3. Leuk idee maar mijn idee vind ik het een beetje te flest qua belichting…

Geef een reactie

