human tripod

human-tripod.jpg

De opdracht bij Fujimugs challenge was: Candid couple. Ik behaalde de eerste plaats.
Ik zag deze fotovrienden  en greep mijn kans. je moet zonder nadenken reageren, anders is het moment weg. Ik merkte achteraf wel dat je bij Candid fotografie weinig invloed op de rest van de foto hebt. Je kunt wel gaan sleutelen aan de achtergrond, maar ik heb er voor gekozen de werkelijke achtergrond te laten zoals hij was.

http://www.fujimugs.com/challenge/entry.php?entry=9108

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, street. Bookmark de permalink .

5 reacties op human tripod

  1. Goed gezien en idd je moet gewoon klikken anders ben je al te laat. De achtergrond moet je zeker zo laten daar ben ik helemaal mee eens!

  2. René zegt:

    Haha! Grappige plaat. Teamwork pur sang!
    Goed gedaan.

  3. sandra zegt:

    he harry, gefeliciteerd met je eerste plaats.
    de foto is ook gewoon superleuk, vooral omdat je de hoofdrolspelers ook kent.
    groetjes sandra

  4. Marc zegt:

    HAHAHAHAHA…gewoonweg een heerlijke foto.

    Gefeliciteerd.

  5. Serge zegt:

    Wel een goedkoop statief op die manier 🙂

Geef een reactie

