ik dacht dat we om 8 uur hadden afgesproken……

horta.jpg

Restaurant Horta in Antwerpen.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, mensen, street. Bookmark de permalink .

5 reacties op ik dacht dat we om 8 uur hadden afgesproken……

  1. Mooie standpunt, ik vind het mooi hoe de voorwerpen steeds kleiner worden.

  2. René zegt:

    Die grote peper- en zoutmolens…je moet ervan uitgaan dat er iets lekkers op tafel komt en dan te laat komen….;-)

  3. Tim Freh zegt:

    Wat was je sluitertijd?

  4. Harry de Rooij zegt:

    Tim:
    Canon 30D, Tamron 18-200. Ik heb de tafel als statief gebruikt, sluitertijd was 1/20, diafragma 6,3 en de isowaarde was 3200. Vandaar de ruis, die me bij dit soort opnames niet erg stoort.

  5. Wil zegt:

    Ik denk niet dat ze nog komt…

Geef een reactie

