snel nog een frietje

frietje.jpg

Op het Damrak in Amsterdam een foto maken van een stel dat een frietje eet is een moeilijk karwei. Er lopen vooral steeds mensen door je beeld. Deze foto geeft die hektiek, die vluchtigheid van passanten en de ogenschijnlijke rust van de twee eters, goed weer vind ik.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, street. Bookmark de permalink .

2 reacties op snel nog een frietje

  1. Koen zegt:

    Wel, de boodschap komt in ieder geval perfect over.
    Het geluid fantaseren we er zelf wel bij…

  2. René zegt:

    Jouw verklaring/omschrijving kan ik wel volgen maar de foto vind ik toch te vrijblijvend…de personen zijn niet echt scherp en ik mis de krachtige toon.

Geef een reactie

