geel

zuil1.jpg

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, architectuur, structuren. Bookmark de permalink .

5 reacties op geel

  1. Knap gezien weer! Ik zou er misschien wel voor gekozen hebben om iets aan de onderkant eraf te snijden zodat de lijn uit de hoek kwam. Dat zou qua verdeling erg mooi zijn denk ik.

  2. René zegt:

    Met Robbie eens. Maar het blijft een kwestie van persoonlijke smaak….Zoals je weet werk ik ook graag vanuit de hoeken maar of dat altijd zaligmakend is…?

  3. Erik O, zegt:

    Prachtig stukje “geel”,
    wat je al niet met kleur en vorm kan bereiken,
    de essentie van fotografie: licht, kleur, vorm
    heb jij hier neergezet!

  4. Wil zegt:

    Het was in elk geval niet moeilijk om hier een titel bij te bedenken… 😉
    Dit soort kleurige foto’s spreken me wel aan.

  5. Koen zegt:

    Sommige foto’s moet je een paar keer opnieuw bekijken. In het begin vond ik de foto wel goed, maar doorsnee.Ik ben echter een paar keer terug gekomen en, heel merkwaardig, het beeld werd sterker.
    Daarom vind ik bloggen wel leuk. Het verruimt mijn inzicht in de fotografie en beeldbeoordeling.

Geef een reactie

