sfeer

lamplisette.jpg

Deze koude dagen zijn aantrekkelijk om, als tegenwicht, sfeervolle en warme onderwerpen te fotograferen.
Ik vind het dan wel lekker om een foto te maken die de grijze lucht en de kou even doet vergeten. Voor iedereen ligt dat natuurlijk anders, maar ik vind dit wel sfeervol. Ook de ruis, door de hoge ISO waarde, stoort me dan niet.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

4 reacties op sfeer

  1. Absoluut een sfeerfoto en de ruis stoort hoegenaamd niet.
    Integendeel, dit soort beelden zet me aan om ook eens met hoge iso-waarden te experimenteren.

  2. René zegt:

    Laat maar ruisen 😉
    Inderdaad, lekkere sfeer die bij de tijd van het jaat hoort.
    Mooi.

  3. gekiekt zegt:

    De ruis stoort me ook allerminst. Nooit gedacht dat wit licht zo sfeervol kon zijn.

  4. Wil zegt:

    Het leuke van dit beeld is dat wanneer je het in de zomer maakt, het juist koelte uitstraalt. Je voelt dus eigenlijk het gevoel van deze foto. Dat maakt ‘m goed!

Geef een reactie

