ijssculptuur

ijssculptuur.jpg

Dit past wel bij het weer. Een detail van een ijssculptuur. In Eindhoven gezien.

Moet het trouwens ijs-sculptuur of ijssculptuur zijn? Na het dictee van gisteravond twijfel ik aan dit soort woorden, maar ja, als jullie maar begrijpen wat ik bedoel, ben ik al een heel eind. 🙂

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, allerlei, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

5 reacties op ijssculptuur

  1. Nou ik zou het niet weten hoe je het moet typen waarom kijk je niet op hun website ofzo? Ik vind het een prachtig beeld!

  2. En ik kom juist thuis, blauw van de kou door het fotograferen van winterlandschappen en wat zie ik hier? ijs! Blauw ijs dan nog.
    Mooie foto met mooi licht.

  3. René zegt:

    Knap, zulke ijsfiguren. En mooi in beeld gebracht.
    En de juiste spelling? Ook ik waag me er vandaag niet aan 😉

  4. Wil zegt:

    Mooie foto. En prima in beeld gebracht. Erg goed het invallende licht benut. Ik hoop dat je op deze manier ook nog wat detailfoto’s gemaakt hebt, want daar leent dit onderwerp zich – denk ik – ook uitstekend voor.

  5. MJ zegt:

    die ijssculpturen dat heeft wel iets. Mooi in beeld gebracht hebben ze nog net iets meer! TOF!

Geef een reactie

