gedraaid

adriaanvrossen.jpg

adriaanvrossen21.jpg

Dit beeld van Adriaan van Rossen laat zich vanuit allerlei hoeken mooi fotograferen. Dit is mijn favoriet. Maar hij is er ook met donkerbruine achtergrond (“geshopt” natuurlijk). Ik vind die ook wel wat hebben. En jullie?

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, allerlei, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

8 reacties op gedraaid

  1. René zegt:

    Bij de geshopte versie komt het beeld veel beter tot z’n recht. ’t Lijkt alsof het licht anders “valt” terwijl het natuurlijk hetzelfde beeld is op de dezelfde plek met hetzelfde licht. De door jouw gekozen achtergrondkleur is perfect passend.

  2. Tim Freh zegt:

    Een en twee, maakt voor mij niet zoveel uit 🙂 . Het ‘beeld’ zelf lijkt wel zo’n wind-draaier…

  3. Ik heb een duidelijke voorkeur voor de donkerbruine achtergrond omdat het beeld zo aangenamer te bekijken valt. het beeld wordt rustiger en het onderwerp komt perfect over. En het licht komt inderdaad kompleet anders over

  4. Wil zegt:

    In de donkere versie komt het onderwerp véél beter tot z’n recht. De aandacht wordt echt naar specifieke punten van het voorwerp getrokken – die juist de aandacht verdienen, terwijl bij de witte versie het meer één geheel is. Leuk expiriment Harry!

  5. Erik O, zegt:

    Bruine achtergrond geniet ook mijn voorkeur, de gradaties van het bruine onderwerp komen meer tot uiting!
    Maar…je ziet wel enige sporen van het shoppen bij de randen…

  6. MJ zegt:

    wat een mooi beeld, die met de bruine achtergrond komt meer tot zijn recht. Mooi gedaan hoor, hoedje af voor zo’n shopwerk!

  7. serews zegt:

    wow, hier moet je echt even naar kijken. Hoe het nu in elkaar steekt. Ik heb het idee dat je hem niet beter op de foto kon zetten.

  8. adriaan zegt:

    nu moet ik toch wel reageren dat mensen mijn creatie mooi vinden. De foto met donkere achtergrond vind ik ook de mooiste. In werkelijkheid heb je de diepte er nog eens bij. Vanaf 2e paasdag staat hij op een expositie bij Thermalis in Beugen. Neem ook eens een kijkje op http://www.artisculp.nl

Geef een reactie

