hangende stoel

stoel.jpg

Gezien in het Van Abbe Museum in Eindhoven.

Dat is trouwens een museum dat voor fotografen een eldorado is. Vooral het nieuwe stuk. Veel doorkijkjes, prachtig trappenhuis en ook de buitenkant is heel fotogeniek. Beslist de moeite waard om eens te gaan kijken. Natuurlijk hebben ze ook prachtige kunst.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, interieur, musea, stilleven. Bookmark de permalink .

7 reacties op hangende stoel

  1. Wat gaaf! Leuke gemaakt door de kunstenaar! Nou we gaan dus nog veel foto’s zien?

  2. Heel speciaal, Harry! Bedankt voor de tip want Eindhoven is voor Vlamingen kortbij, maar mag je wel vrij fotograferen??

  3. Harry de Rooij zegt:

    Ja Koen. Je mag je camera overal gebruiken. Alleen flitsen is verboden, althans dat was drie maanden gelden zo. Ik neem aan dat dat niet veranderd is.
    kijk hier maar eens: http://www.vanabbemuseum.nl/

  4. gekiekt zegt:

    Knap zeg. Die muur heb je er wel heel wit opgekregen. Past er perfect bij.

  5. Bedankt voor de link, harry! Ik ben even gaan kijken en dat staat alvast vast: dit wordt één van mijn uitspaje over de grens. Wat een gebouw!

  6. MJ zegt:

    Het Van Abbe Museum is inderdaad een aanrader, een prachtige architectuur en erg mooie tentoonstellingen en kunst!

  7. Marc zegt:

    WAUW!!!!

    Zeer strak!!

Geef een reactie

