gevel

oranjeblauwegevel.jpg

Als je door de moderne wijken loopt, kom je soms verrassende kleurencombinatie tegen. Deze complementaire kleuren spraken me wel aan.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, architectuur, structuren. Bookmark de permalink .

7 reacties op gevel

  1. De kleuren spreken mij ook heel erg aan, zowiezo hou ik erg van blauw en oranje. Maar persoonlijk vind ik de compositie iets minder voor jou doen.

  2. Ik dacht eerst ‘joepie, we blijven nog even in Van Abbe!’, maar ’t is dus lukraak ergens anders 🙂 Inderdaad een mooie combinatie van kleuren.

  3. serews zegt:

    De kleuren voor het huis zijn inderdaad erg apart gekozen. Misschien zou ik de volgende keer hem meer symmetrisch proberen te maken, vooral boven in is het er chaotisch.

  4. Erik O, zegt:

    Jawel! Enige én pakkende kleurencombinatie!
    ‘k Had misschien liever het oranje deel onderaan minder groot weergegeven…

  5. gekiekt zegt:

    Vrolijker kan het niet.

  6. Wil zegt:

    René is op vakantie en jij neemt het stokje moeiteloos over. Compliment voor deze foto! Inderdaad zijn de complementaire kleuren de kracht van dit beeld. Goed gezien!

  7. Marc zegt:

    Dit is wel een heel abstracte, kleurige gevel

Geef een reactie

