als het regent….

klei.jpg

zoek ik altijd binnen naar onderwerpen om te fotograferen

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

5 reacties op als het regent….

  1. serews zegt:

    Ik geef je groot gelijk, maar moet ik je zeggen dat een Die Hard ook naar buiten gaat. haha. Ik vind deze foto mooi door de regendruppels, ik had ze er misschien wel beter uit laten komen.

  2. Hehehe Serews jij moet je nog gaan bewijzen of jij dat ook doet hé! Dus we wachten af of niet harry!

    Ik vind het weer een mooie plaat simpel maar effectief, de druppels op het raam hebben hier echt een meerwaarde!

  3. Xray zegt:

    Beste Harry,
    Wat een eer dat je mijn blog bezocht en bedankt voor je lovende commentaren. Ik kwam hier bij jouw al vaker kijken, je bent echt wel een paar klassen hoger actief als ikzelf hoor. Echte meesterwerkjes maak jij.
    Telkens weer boeiend om bij te leren uit de beeldopbouw en -vulling. Mooie kleursettings en vooral veel gevoel in de foto’s.

  4. MJ zegt:

    erg mooi kleurenspel!

  5. Dit beeld moet het volledig van de kleuren hebben. Mooi!

Geef een reactie

