spiegeling

gevel.jpg

Een ogenschijnlijk eenvoudig gegeven. Raam en gevel. Toch interessant door compositie, structuur van de muur, kleur en spiegeling. Daar ben ik altijd naar op zoek.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, architectuur, structuren. Bookmark de permalink .

10 reacties op spiegeling

  1. Weer een mooie Harry plaat en dan vind ik hem zeker mooi!

  2. serews zegt:

    Erg mooie foto, hoe je hem gemaakt, of heb je een beetje de computer gebruikt.

  3. Wat is Harry zonder kleurgevoel ? Verloren? Iedere fotograaf misschien, maar op deze blog moet je toch zijn voor de bijzondere kleuren!

  4. Wil zegt:

    Erg goed gelukt! Een hele leuke foto om naar te kijken.

  5. gekiekt zegt:

    Een postmodern schilderij.

  6. Xray zegt:

    Mooi hoe je de passende kleuren opzoekt en er dan nog een boeiende foto van weet te maken. Sterke fotografie.

  7. Harry de Rooij zegt:

    Jeroen,
    De computer heeft alleen het oranje wat intenser gemaakt. De rest is waargenomen en gefotografeerd. daar is niets aan “geshopt”

  8. Beste Harry,

    Ik vind het een erg leuk shot. Het heeft wel iets weg van een inbouw computer đŸ™‚ Toetsenbord = vensterbank e.d.

    Tja..Leuk!

    Groetjes Anita

  9. Erik O, zegt:

    Ja, leuk van dat “inbouw-computer”-fantasietje!
    Echt weer een Harry-foto! Mooi,

  10. René zegt:

    Jawel, weer zo’n lekkere compositie!
    Weer geslaagd.

Geef een reactie

