ruimte

solitairgroesbeek.jpg

Even lag er een tijdje geleden wat sneeuw. Dan is een solitaire boom in een weids landschap een dankbaar onderwerp.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in landschap, natuur. Bookmark de permalink .

9 reacties op ruimte

  1. Heel erg dankbaar onderwerp dat zeker, maar de foto zelf vind ik nog veel dankbaarder! Echt een hele mooie foto geworden, heerlijke plaat om naar te kijken. De tonen in je foto spreken mij bij deze dan ook heel erg aan!

    Ik weet niet wat je daar rechts net van je foto af laat vallen? Was het niet mooier geweest om dat wat meer in de foto te betrekken?

  2. gekiekt zegt:

    Ideale setting voor hoge contrasten. Prachtig!

  3. Wil zegt:

    Hele mooie foto. Prachtige sfeer, goede compositie en mooi contrast.

  4. serews zegt:

    Erg mooi foto, al dat wit. je had hem niet op een beter moment kunnen maken.

  5. En dit beeld zegt me nu net iets minder.Uiteraard geen slechte foto, maar kan me niet boeien. Niet getreurd…ben wél fan van deze blog!

  6. MJ zegt:

    mooie stille foto!

  7. Serge zegt:

    Een rustig beeld om naar te kijken, heel eenvoudig en minimalistisch in beeld gebracht en toch sterk! Daar hou ik wel van!

  8. Xray zegt:

    Knap beeld. Less is more…
    De harde contrasten zijn een goede keuze gebleken.

Geef een reactie

