minimalisme

minimalisme.jpg

Ik vind minimalistisch werk in de kunst altijd interessant. Less is more. Sol le Wit is zo’n minimalistisch kunstenaar. Dit bankje in het museum van Hombroich (Dld) heeft ook die minimalistische uitstraling. Een foto waard.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in allerlei, architectuur, interieur, musea, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

9 reacties op minimalisme

  1. serews zegt:

    Je heb het idee van Mies van der Rohe perfect uitgebeeld in deze foto.

  2. Ik vind minimalistisch iets minder interessant al bevestigt hier en daar een uitzondering de regel. Dit beeld geeft het kunstwerk wel heel goed weer want je moet bijna gaan zoeken naar het werkstuk…

  3. Zeker less is more, maar misschien was het wel mooi geweest bij deze foto om juist dan wel gebruik te maken van wat lijnen in je foto. Bijvoorbeeld de lijnen van de vloer. Aangezien er weinig te zien is ga je op zulke dingen kijken (tenminste dat heb ik)

  4. s.goovy zegt:

    Je foto is even minimalistisch als je onderwerp. Voor mij geslaagd dus!

  5. Erik O, zegt:

    Hou ook wel van (je) minimalisme, vind deze wel erg goed!
    Lijk Robbie zegt was het wel leuk geweest idd. wat meer van de tegelvloer mee te nemen…Heb je er niet net beneden een stuk afgesneden?

  6. MJ zegt:

    Knap in beeld gebracht!
    Ik houd wel van minimalisme, dit doet me denken aan mijn reeks “wit”

  7. Mascha zegt:

    Zeker een foto waard en zeer mooi vastgelegd.
    Wit op wit is best moeilijk, maar hier erg mooi!

  8. René zegt:

    Helemaal mijn ding…maar dat wist je natuurlijk al lang.
    Prachtig!

  9. Wat een prachtige foto is deze toch eigenlijk. Dat je met zo weinig zo veel kan zeggen he? Gewoon een machtig en knap stukje werk!

    Groetjes,

    Madeleine.

Geef een reactie

