Rode Draak

rode-draak.jpg

Elk weekend spelen we met vrienden het spel Mah Jongg. Een traditioneel chinees bordspel. Van de stenen kun je mooie stilleventjes bouwen. Dit vind ik de mooiste steen: de Rode Draak.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in allerlei, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

7 reacties op Rode Draak

  1. Hey wat cool, ik wist niet dat ze van dit spel ook een bordspel hadden! Hier kan je zeker wat leuks mee doen zeg!

  2. Koen zegt:

    Nooit van gehoord, maar in ieder geval een fotogeniek spel!

  3. Xray zegt:

    Speelde dit vroeger vaak op PC.
    Mooie compositie en subtiel belicht, net niet erover.

  4. serews zegt:

    Wij hebben het ook thuis liggen, alleen niemand weet het het gaat. Het is wel een mooie foto.

  5. gekiekt zegt:

    Nog nooit van gehoord. De onderdelen zien er in ieder geval de moeite uit.

  6. Heel mooi die DOF. Goh dat niemand dit spel kent! Echt heel veel gespeeld op de computer… Bordspel nooit gedaan. Ik denk dat ik de stenen tijdens het neerleggen zou manipuleren ๐Ÿ˜€

    In iedergeval een mooi plaatje!

    Groetjes Anita

  7. Serge zegt:

    Op de pc vroeger veel gespeeld, ik was er verslaafd aan ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

