paleiskwartier

paleiskwartier.jpg

In Den Bosch, achter het station, is een nieuwe wijk verrezen met hele interessante moderne architectuur.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, landschap. Bookmark de permalink .

6 reacties op paleiskwartier

  1. serews zegt:

    Mooie foto, misschien was ik wat dichter op de eerste flat gaan staan dan had je meer strakkere lijnen, houd ik erg van.

  2. Xray zegt:

    Mooie beeldvulling. Lijkt mij ook de ideale plaats voor wie van abstracte lijnenfotografie houdt.

  3. Héél mooi contrast ook! Prima beeld.

  4. Erik O, zegt:

    Heb, met een aantal vrienden net plannen gemaakt om Den Bosch eens te bezoeken! Leuke tip! (En prachtige plaat ook!)

  5. René zegt:

    Die wijk is me ook al opgevallen maar ben er nog niet geweest. Lijkt me interessante architectuur, vooral in de ronde details.
    Voor mij een mooie uitdaging op een dag met een strakke blauwe hemel of….

  6. Tim Freh zegt:

    Dat hebben ze daar toch mooi gemaakt 🙂 !

Geef een reactie

