als ze nou maar komt………

bloemenstation.jpg

Ik heb er niet op gewacht, maar hij was wel zenuwachtig heen en weer aan het drentelen. Ik hoop voor hem dat ze (hij) gekomen is. Station Den Bosch.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in allerlei, mensen, street. Bookmark de permalink .

6 reacties op als ze nou maar komt………

  1. gekiekt zegt:

    ziet er toch een beetje pips uit

    mooie achtergrond

  2. Ik vind dit een mooie foto! Lekker van kleur en de omzetting naar Zwart wit is hier weer goed gelukt!

    Ik hoop voor hem dat zij (hij) wel gekomen is! Anders is het ook zo lullig!

  3. Xray zegt:

    Sterke straatfotografie. Steekt inderdaad een heel verhaal achter die je zelf zo kan verzinnen.

  4. Ge kunt niet geloven hoe hard ik hoop dat zij/hij wel degelijk gekomen is.

  5. serews zegt:

    Erg leuk hoe je dit hebt gedaan, de man staat zo hoopvol te wachten.

  6. René zegt:

    …of zou hij iets goed te maken hebben đŸ˜‰
    Je weet maar nooit. Toch goed opgemerkt, Harry!

Geef een reactie

