fles

zee.jpg

Aangespoelde plastic fles. Het roept vragen op. Waar komt hij vandaan, wie kieperde hem overboord, wat zat erin?

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in landschap, natuur. Bookmark de permalink .

6 reacties op fles

  1. Altijd is er op het strand wel iets te vinden en, zoals Harry al aangeeft, wil je weten hoe en wat.
    De fles mooi rechtonder geplaatst, had wat dichterbij mogen zijn.

  2. Het had idd wat dichterbij mogen zijn vind ik ook maar wel leuk om eens naar het strand te gaan en zulk soort foto’s te maken. Want al die voorwerpen hebben weer hun eigen verhaal.

  3. serews zegt:

    Doet me denken aan een vergeten kind, heel zielig en alleen. Ik vind het percies goed, niet te ver weg niet te dichtbij. Nu heb je er nog een erg mooie branding bij.

  4. gekiekt zegt:

    “I like the beach. I like to get there really early before everyone else shows up and take like thirty bottles with notes in them and throw them into the water. Then I wait for everyone to come to the beach and when someone goes to pick up one of the bottles, I go up behind them because when they open it there’s a note saying ‘I’m standing right behind you.'”

    Citaat van Demetri Martin, stand-up comedian uit NY. Ik moest er gewoon aan denken toen ik je foto zag.

  5. Wil zegt:

    Mooie foto! Roept inderdaad vragen op. Je blijft er even naar kijken.

  6. Serge zegt:

    Doet me denken aan de rubberen handschoen die ik eerder deze maand op het strand heb gefotografeerd. Ik stelde me dezelfde vragen als jij 🙂

Geef een reactie

