op reis…

koffer.jpg

We gaan er een weekje tussenuit (Turkije).  Daarna meld ik me wel weer.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, street. Bookmark de permalink .

8 reacties op op reis…

  1. Mooi gespot! Nou ik zou zeggen veel plezier tijdens je vakantie! En tot volgende week dan maar weer 😛

  2. René zegt:

    Aha, ook even weg…veel plezier, Harry.
    Mooie compo!

  3. Toepasselijke foto!
    Veel plezier, Harry!

  4. s.goovy zegt:

    Fijne vakantie! Hopelijk moet je niet te lang op je koffer zitten wachten 😉

  5. Jean zegt:

    Echt cool en relaxt

  6. Xray zegt:

    Passende, sterke foto. alvast een goede reis toegewenst.

  7. serews zegt:

    Ik hoop dat je een leuke vakantie heb. Ik vind de foto in dit geval erg leuk gekozen.

  8. Erik O, zegt:

    Leuk gekozen om een uitje aan te kondigen!
    Overigens aardige compositie…
    Have a nice trip,

Geef een reactie

