autentiek

turkse-man.jpg

Deze man in een klein dorpje maakte een praatje met zijn buurvrouwen die bonen zaten te pellen. Ik vind dit een karakteristiek plaatje uit een Turks dorpje.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, reizen, street. Bookmark de permalink .

7 reacties op autentiek

  1. René zegt:

    Lastige opname met dat grote witte vlak op de voorgrond in de zon!
    Je bent er toch nog aardig uitgekomen.
    Ja, zo stel ik me dat op het platteland voor…

  2. Net wat René zegt, qua belichting een lastige opname. Het is je dan ook zeker gelukt. En ja ben het ook met jou eens karakteristiek plaatje!

  3. serews zegt:

    Zeker weten, het is erg karakteristiek. Leuke foto en een schitterende muur.

  4. Leuke plaat en inderdaad, wat een contrast om te overbruggen en toch een mooi evenwicht.

  5. Erik O, zegt:

    Mooi, dat contrast tussen de muur en de donkere man!

  6. gekiekt zegt:

    Ik sluit me aan bij de vorige reacties.
    Mooie foto, heel typerend.

  7. Jean du Bois zegt:

    Inderdaad de voorgrond is wat heftig. Zelf zou ik de uitsnede iets kleiner gemaakt hebben. Door een gedeelte van de onderkant weg te laten. Gelukkig begin je al wat meer durf te krijgen om de snap shot plaat te maken.

Geef een reactie

