Turks stel

turks-stel.jpg

Temidden van de toeristen houden ze hun culturele gewoonten en gebruiken in stand.
Voor de fotograaf is het heerlijk die karakteristieke “koppen” vast te leggen

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, reizen, street. Bookmark de permalink .

5 reacties op Turks stel

  1. Heb je nog problemen gehad bij het fotograferen van mensen?
    Mooie foto.

  2. MJ zegt:

    een toffe foto, vertelt veel over het koppel vind ik 😉

  3. Harry de Rooij zegt:

    @ René: Ik heb naar hartelust met mijn 18-200mm kunnen forograferen. Soms gevraagd, maar meestal niet. Een keer ben ik maar opgehouden toen op een markt een burka verscheen en ik dacht: dat wil ik vastleggen. Ze had het in de gaten en waarschuwde de man naast haar. Heb de camera toen maar even opgeborgen.

  4. Serge zegt:

    Op reis/vakantie kijk ik continu rond, ik ben dan bezig met de plaatselijke sfeer op te snuiven en te fotograferen.

  5. Wil zegt:

    Ik ben geneigd alleen maar te denken in abstracten en vormen, maar als ik zo’n serie zie, krijg ik zin om ook zulke foto’s te maken. Zeer geslaagd!

Geef een reactie

