abstract

trappengat.jpg

Het werd weer eens tijd voor een abstracte foto, ook gemaakt in Turkije.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, architectuur, interieur, reizen. Bookmark de permalink .

9 reacties op abstract

  1. Mooi! Je ziet dergelijke composities meestal met ronde trappen, maar zelden met vierkante.
    Mooie uitsnede ook!

  2. Erik O, zegt:

    Prachtig beeld, doet zo “oneindig” aan…
    Mooie structuren én grijstinten,

  3. MJ zegt:

    Heel mooi, knap in beeld gebracht en erg goed belicht! TOP!

  4. René zegt:

    Aha, een foto naar mijn hart!
    Goed gekeken en de positie bepaald.
    Schitterend!

  5. s.goovy zegt:

    Heerlijk! De foto vouwt zich als het ware helemaal open.

  6. Mascha zegt:

    Wow, hier wordt ik erg enthousiast van!

  7. Heerlijke dieptewerking! En een erg goeie uitsnede!!

  8. gekiekt zegt:

    Supergoed!
    Alsof je hebt zitten doodlen.

  9. Marc zegt:

    Een zeer boeiende foto. Je wordt naar het licht gezogen!
    Zo ziet de welbekende tunnel er dus uit….!

Geef een reactie

