verfmeester

verfmeester.jpg

In een weverij kwamen we ook bij de verfmeester in zijn heiligdom.
Prachtig kleurenspel en de kleren van de man pasten er ook zo uitstekend bij.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, reizen, structuren. Bookmark de permalink .

6 reacties op verfmeester

  1. Ja, dit zijn prachtige decors om je als fotograaf uit te leven! Hopelijk heb je nog beelden van de weverij! Ik ben steeds nieuwsgierig naar dergelijke reportagegetinte beelden.

  2. Xray zegt:

    Heel mooi portret in een boeiende omgeving.

  3. In zo’n weverij zie je de mooiste kleurcombinaties. ‘k Moest even denken aan een foto die ik op mijn Blog plaatste en die dezelfde kleurenexplosie liet zien. Kijk op http://reneamb.wordpress.com/2007/10/30/allemaal-draadjes

    Inderdaad, de man past er helemaal bij…

  4. Goed gezien deze foto, ook heel erg goed uitgepakt zo!

  5. Jean du Bois zegt:

    In een woord geweldig, dit zijn echt de kleuren waar je niet omheen kunt als fotograaf en waar je dan ook zeker een plaat van maakt. Harry, heb je de site ook in zijn geheel aangepast in de kleuren van de verfmeester.

  6. Marc zegt:

    Prachtige kleuren.

    Heb je meer foto`s van de weverij??

Geef een reactie

