glas in lood

glas-in-lood.jpg

In museum “Schloss Moyland”, in Bedburg-Hau (bij Kalkar) in Duitsland vindt men een prachtige collectie kunst van de Gebroeders van der Grinten. Het Museum is wereldberoemd om zijn enorme verzameling kunst van Joseph Beuys. Het kasteel is gerestaureerd en binnen bevinden zich een paar prachtige glas in lood ramen.  Ik ben met twee fotovrienden naar het museum geweest en omdat je er mag fotograferen (zonder flits) is het een lustoord voor fotograven en kunstliefhebbers. Een aanrader.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, architectuur, interieur, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

5 reacties op glas in lood

  1. Bijzonder leuk dat je er mag fotograferen! En zo te zien kan je je er als fotograaf geweldig uitleven!

  2. René zegt:

    Ook jij fotografeert graag in Musea en terecht….daar is voor een creatieve beeldenbedenker veel te halen.
    Schloss Moyland is zeker een reisje waard en ook de omgeving is top.
    Mooi beeld.

  3. Martine zegt:

    Via de blog van Koen ben ik hier terecht gekomen. Vooral je “bezem” en “gevel” spreken me erg aan. Het zijn sterke kleurcoposities.

  4. Heerlijk patroon, en dat is altijd leuk om wat mee te doen want de kleuren zijn mooi en alles goed bezig!

Geef een reactie

