minimalisme in Moyland

moyland.jpg

In de bijgebouwen van Museum Schloss Moyland, is een expositie van Nederlandse tekenkunst.
Ik vond die zwart-wit tekeningen, in een spierwitte zaal, met dat doorkijkje, de moeite van het fotograferen waard. Lekker minimalistisch.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, interieur, musea. Bookmark de permalink .

4 reacties op minimalisme in Moyland

  1. serews zegt:

    Er leuk deze foto je kan goed de diepte zien

  2. Je hebt er nog zo één gehad met het bankje van Sol De Wit. Ook wit op wit. Bijzonder intigrerend, want in eerste instatie is het zoeken naar het begin en einde van het beeld (hier de tentoonstellingsmuren) binnen in de foto. Dan pas zie je diepte… Heel speciaal!

  3. Gaaf die zwart wit tekeningen, lijkt me erg mooi. De foto is naar mijn gevoel een tikkeltje te hard van licht maar het blijft wel mooi zo met die diepte werking.

  4. MJ zegt:

    mooi perspectief in de foto en erg sfeervol gefotografeerd, ik heb al meteen zin on die tento te bezoeken!

Plaats een reactie