bruidssluier

sluier.jpg

Scene uit een folkloristische dans, waarbij de aanstaande bruid gesluierd is.
Het licht viel prachtig en de kleuren pasten zo fraai bij elkaar. Mooi contrast ook met de vorige (minimalistische) foto.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, reizen, structuren. Bookmark de permalink .

7 reacties op bruidssluier

  1. serews zegt:

    Mag ik je allereerst complimenteren met de nieuwe lay-out, erg mooi, en dan de foto die vind ik ook erg goed gelukt. Hij kan eigenlijk zo in een folder van het midden oosten of zo. Hier kan ene geert nog een puntje aan zuigen.

  2. Mooi zo tegen die zwarte achtergrond.

  3. Erik O, zegt:

    Mooi, al dat rood tegen gitzwart! Origineel gezichtspunt & mooie beeldvulling ook.

  4. René zegt:

    Dat komt in de nieuwe lay-out wel erg mooi tot z’n recht!
    Wat een prachtige kleuren! En de compo is af.

  5. phuongnana zegt:

    This post is hotting, and both of this post and this blog are high ranked in the top report of wp. But today we have generated
    a more pro top blogs daily report
    . Now I’ve just posted the newest report , see and reply me some comments. Thanks.

  6. Wil zegt:

    Prachtige kleuren! En een héle mooie site zo!

  7. André zegt:

    Geweldige foto. Fantastische belichting en de kleuren spatten van het scherm.

Geef een reactie

