VALB…

valb.jpg

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, structuren. Bookmark de permalink .

9 reacties op VALB…

  1. Xray zegt:

    Alweer abstractie zoals alleen jij ze kunt weergeven. Sterk beeld hoor. Temeer omdat ik geen flauw benul heb van wat ik zie.

  2. MJ zegt:

    mooi abstract!

    Harry ivm je vraag op mijn weblog over de portretten van het boek:
    de houdingen van de vrouwen is gebaseerd op het gemak waarmee ze poseerden, ik wilde er hun handen bij, dat is niet altijd gelukt omdat ik zag dat de dame er zich er niet gemakkelijk bij voelde of het geforceerd overkwam… moment beslissingen dus!

  3. Kris zegt:

    Harry, ik zie, ik zie, ik zie het ni, maar ’t wel eentje om over na te denken, en fotografisch zonder bezwaar te zeggen dat het goed opgefotografeerd is.
    Doe zo verder, dan kan ik nog geregeld van je foto’s genieten. Met deze heb ik je url ook in men blog opgenomen.

  4. René zegt:

    Een heel mooie: vooral op de zwarte achtergrond van jouw blog!

  5. Jean du Bois zegt:

    Hoi Harry,

    Dit is echt weer een favoriete plaat die bij jouw persoonlijke beeldvorming behoort en je portofolie versterkt.

  6. Erik O, zegt:

    Mooi aardewerk-detail!! Mooie monochroom…

  7. gekiekt zegt:

    mooi
    heeft iets mysterieus

  8. Ik weet ook echt niet wat ik zie, wel weer iets moois!

  9. Wil zegt:

    Je bent goed bezig Harry! Hele fraaie foto, goed genomen. Past mooi in de serie die je op je – erg mooie! – blog presenteert.

Geef een reactie

