weer terug

Hallo allemaal. Ik ben een week off line geweest omdat mijn harde schijf was gecrasht 😦  Ik dacht dat een apple dat niet zou doen, maar ja de uitzondering bevestigd de regel). Ik heb inmiddels een nieuwe machine (iMac 20 inch) en ben bezig al mijn software weer te installeren. Van de foto’s en documenten had ik gelukkig back ups. Ik zal zo snel mogelijk weer deelnemen aan de blog activiteiten. Maar eerst mijn computer weer op orde maken. 

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in allerlei. Bookmark de permalink .

5 reacties op weer terug

  1. Ik heb dat nog nooit meegemaakt, maar huiver telkens ik zo’n ervaring van iemand lees. Ik ga meteen morgen nog een paar uitgestelde back ups maken!

  2. Dat is even balen! Naja heb je wel weer een mooie nieuwe!

  3. Gelukkig is alles goed met Harry, heeft ie op tijd z’n back-ups gemaakt!
    Neem de tijd totdat alles weer helemaal in orde is en dan blog je weer lekker verder. Prettige Paasdagen toegewenst!

  4. Erik O, zegt:

    Ja, ik dacht al hier klopt idd. iets niet… Welkom terug dus zou ik zeggen…

  5. Een computer crash is altijd heel vervelend. Gelukkig heb je alweer een nieuwe. Lang leve de back up zullen we maar zeggen!!!

    Ik dacht al wat is het rustig rond jou;) Fijn dat je er weer bent hoor.

    Hoe kan een Apple nou toch crashen? Ze staan toch bekend als betrouwbaar?

    Hey heb een fijne Pasen en kijk uit voor de Paashaas 😀

    Vriendelijke groetjes,

    Madeleine.

Geef een reactie

