wit

wit1.jpgwit2.jpgIk houd ervan een interessante foto te maken met zo weinig mogelijk middelen. Wit en alleen maar wit, dat zijn vorm krijgt door de schaduwen, heeft altijd een enorme aantrekkingskracht voor mij. Lekker minimalistisch. 

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, architectuur, interieur, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

10 reacties op wit

  1. Vind ik ook heel leuk om te doen!
    Ik zie dat jouw foto niet in zw maar met een lichte toon is gepost. Was dat de bedoeling? Mijn idee is, dat in zw het nog zachter werkt….

  2. Harry de Rooij zegt:

    @René. Je hebt gelijk. De zwart wit variant, de onderste is nog zachter en mooier. Dank je voor de tip.

  3. Mooi die ‘lichte verte’ in de foto. Haast een mondriaan maar dan in het wit.
    De foto is zo goed hoor. Het heeft bijna iets mysterieus.
    Ik mis alleen nog de damp…
    Op een 1 of andere manier heeft het iets weg van een badhuis.
    Tenminste daar doet het me aan denken…..

    Vriendelijke groetjes,

    Madeleine.

  4. MJ zegt:

    enkel licht en schaduw, heel tof, ik heb in 2007 ook een reeks gemaakt met als thema wit (je vindt ze op mijn website bij de reeksen)

  5. Erik O, zegt:

    Ja, heerlijk minimalistisch goed!

  6. Wil zegt:

    Dit zou een mooi ‘schilderij’ zijn. Compliment!

  7. zeker sterk geworden zo met alleen dat witte. Less is More laten we maar zeggen 😀

  8. Xray zegt:

    Alweer zo’n sterke abstractie. Heel knap hoor.

    Nieuw blogadres : http://xraypictures.wordpress.com

  9. gekiekt zegt:

    Spectaculair. Zo een straf beeld met zo weinig.
    Zou ik niet kunnen.

  10. héééééééééééééééél mooi! pet af!

Geef een reactie

