nog een…

schoorsteen.jpgNog zo’n schoorsteen in een dorpje in Turkije. Je vraagt je af wanneer het definitief instort. 

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, reizen, structuren. Bookmark de permalink .

5 reacties op nog een…

  1. René zegt:

    Inderdaad, kan zo maar gebeuren.
    Was dit jouw hotel? 😉
    Toch grappig, dat men daar nog zo bouwt.

  2. Ongelofelijk als je dit ziet. Die dakpannen lijken er zo maar lukraak op elkaar gelegd. Eén storm en… Leuk dat je dergelijke details ook fotografeert!

  3. serews zegt:

    het is inderdaad niet erg vakkundig er op gezet, maar het zal wel zijn dienst doen anders hadden ze het wel anders gedaan.

  4. Wil zegt:

    Als ze er nog dertig dakpannen bijleggen, is het gauw gebeurd, denk ik…

Geef een reactie

