kust

kust-phaselis.jpgDe kust bij Phaselis Turkije. Dat solitaire boompje heeft al heel wat stormen doorstaan, maar het is echt een “volhoudertje”. 

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in landschap, reizen. Bookmark de permalink .

5 reacties op kust

  1. Van breekbare schouwen naar breekbare boompjes 🙂
    Ik denk dit een lenig exemplaar is dat lekker diep kan doorbuigen bij de zwaarste stormen. Ongelofelijk hoe sommig bomen op een schijnbaar onmogelijke ondergrond kunnen uitgroeien tot volwassen exemplaren!

  2. René zegt:

    Goed gezien, Harry. De moeite waard om de aandacht op te vestigen!
    Mooie compo trouwens…

  3. MJ zegt:

    een sterk boompje dat vele stormen heeft doorstaan maar tegelijk ook een hele frele foto, mooi Harry!

  4. Suzan zegt:

    Ik heb hetzelfde boompje dit jaar gezien en het is een stukje schever gaan groeien. Maar het staat er nog steeds, ben benieuwd van waneer deze foto was.

  5. Harry de Rooij zegt:

    @ Suzan:
    Het was in februari van dit jaar (2008)

Geef een reactie

