spiegeling in de brugleuning

rotterdamleuning.jpg

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, landschap. Bookmark de permalink .

8 reacties op spiegeling in de brugleuning

  1. serews zegt:

    Dit is echt een geweldig goed gelukte foto, het komt ook perfect uit.

  2. Koen zegt:

    Héél knap gezien, Harry! Ik had het eerst niet direct door wat ik moest zien.

  3. Xray zegt:

    Dat is weer een hele knappe hoor. Mooie symmetrie in die leuning.

  4. René zegt:

    Even goed kijken en fantaseren 😉
    En omdat je even moet nadenken en combineren is het, alleen daarom al, een prachtige plaat!

  5. Lang naar kijken deze plaat dan wordt hij steeds mooier!

  6. MJ zegt:

    wat een bijzondere en merkwaardige foto! Knap gezien Harryè

  7. Wil zegt:

    Mooie foto! Zeker als je er wat langer naar kijkt.

Geef een reactie

