kleurig…

ikeavaasjes.jpg ikeavaasjes21.jpg Op advies van René heb ik een kader toegevoegd. Ik wilde de kleur laten weglopen in de oneindigheid en had express geen kader toegevoegd. Ik ben wel benieuwd naar jullie reactie. Leuk zo’n experiment.     

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, structuren. Bookmark de permalink .

12 reacties op kleurig…

  1. Kleurig…dat is het zeker. Toch mis ik hier een begrenzing aan de rechterkant. Zou een fijn wit kaderlijntje een oplossing zijn?

  2. serews zegt:

    Dit is een echte foto voor jou Harry, erg abstract. Hiervoor kom je bij jou blog kijken.

  3. Ik heb met het witte kader eerder het idee dat je oog weer uit de foto wordt gezogen, de eerste foto richt je je helemaal op het kleurrijke deel.

  4. Al drie keer komen kijken en ik geraak er niet uit. Sorry, geen voorkeur tussen de twee foto’s. Mooi Harryaans beeld, dat is zeker! De eerste voorstelling past beter bij de layout van uw blog en de tweede is…nu ja, mooi ingekaderd zullen we zeggen.
    Misschien toch een lichte voorkeur voor de eerste…

  5. gekiekt zegt:

    Moeilijk kiezen. Beiden heel sterk op een lichtjes andere manier.

  6. Kris zegt:

    Soms sta ik zot van kleurtjes, dus ook bij deze opname. Ideaal met deze zwarte omkadering. Wit ingelijst of niet ?? Moeilijk te zeggen, maar door het witte biesje eromheen toont de foto wel strakker en beperkter in ruimte, maar wil hier mijn mening niet kwijt en laat de voorkeur voor beiden.

  7. Jean du Bois zegt:

    Als ik Rene zijn tekst letterlijk lees, mist hij alleen aan de rechterzijde een kaderlijntje. Op dit moment zie ik er meer. Nu is mijn vraag lees ik het verkeerd of zie ik het verkeerd?

  8. zeezicht zegt:

    Als ik heel eerlijk mag zijn, ik verkies die zonder kader… het is èchter… eindeloos…

  9. Xray zegt:

    Ik kan echt niet kiezen. Beiden hebben ze iets als zou ik om ze in het oneindige van je blog te laten weglopen eerder ze meer naar transparantie laten overvloeien hebben. Een soort fade-effect.

  10. Wil zegt:

    Zonder kader vind ik ‘m zeker mooier. Zijn het flessen/vazen? Zou je ze dan wellicht nog wat meer uit elkaar kunnen zetten (zonder ruimte ertussen natuurlijk) zodat de afzonderlijke kleuren breder worden en je minder zwart overhoudt?

  11. Nou ik vind het er erg mooi uitzien, misschien nog eenst wat meer mee gaan spelen. Ik weet zeker dat jij er nog meer mooie platen mee kan maken!

  12. Gewoon een hele gave opname…inderdaad beter met kader, ik vind hem heel mooi gedaan

Geef een reactie

