schroef

schroef22.jpg

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

9 reacties op schroef

  1. serews zegt:

    Mooie detailfoto Harry, wat is het blauw oppervlak eigenlijk voor iets.

  2. TOP!
    Ik hoef hier niet te vermelden, dat dit een compositie naar mijn hart is….
    Simpel en doeltreffend, mooi in de kleurcombinatie en alles op z’n plek!

  3. MJ zegt:

    de hele mooie vorige foto en deze foto, beide erg sterk door compositie en kleur gebruik! T O F ! ! !

  4. Erg apart weer, de schroef komt naar mijn gevoel niet helemaal tot zijn recht tegen het grote vlak blauw maar mooi is het wel.

  5. gekiekt zegt:

    super!
    mooie kleurcombinatie

  6. Xray zegt:

    Ik vind net de sterkte van de foto dat je de schroef zo subtiel in beeld brengt. Topfoto.

  7. marc zegt:

    Prachtig gedaan!!!

  8. Ik weet niet wat het is, maar een abstract zoals een abstract moet zijn, lijnen, raadselachtig, helder, helemaal top!!!
    gr remy

  9. s.goovy zegt:

    Strak zeg! ’t Is bijna een logo…

Geef een reactie

