mikken

Op bezoek bij een soort survival school op de Hongaarse Pusta, kregen de leerlingen les in boogschieten. Inge wist er wel raad mee.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, reizen. Bookmark de permalink .

4 reacties op mikken

  1. Met deze foto zal Inge zeker blij zijn.
    ‘k Heb zo ’t idee, dat ze dat vaker heeft gedaan…
    Mooie foto.

  2. Het is natuurlijk leuk zo’n eigen blog, maar vergeet ook de kiekus site niet;)
    Stuur eens af en toe een leuk foto’tje onze kant op zodat we die ook op de site kunnnen zetten … 😉

    Zo te zien is het weer een inspirerende trip geweest…

    Mooie foto.

    Vriendelijke groetjes,

    Madeleine.

  3. MJ zegt:

    een tof en sportief portretje van een geconcentreerde Inge

  4. serews zegt:

    volgens mij heb je het erg naar je zin gehad in het oosten van Europa, Inge had er ook erg veel zin in zo te zien.

Geef een reactie

