glas in lood

Modern Glas in Lood in de Synagoge van Kecskemet (Hongarije), levert zeer kleurige foto’s op.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in interieur, reizen, structuren. Bookmark de permalink .

5 reacties op glas in lood

  1. Het gekke is dat ik dit helemaal niet als een glasinlood herken….maar ik ben natuurlijk verwend met echt herkenbaar loodstrip tussen de glasdelen. Zal hier ook zo zijn maar is in elkaar overgevloeid. Of zie ik dat niet goed?

  2. Harry de Rooij zegt:

    Ja René dat zie je goed. Heel dikke loodranden en erg vrij toegepast. Dit is een detail. Het geheel maakte een schilderachtige indruk. Heel bijzonder.

  3. serews zegt:

    Dit is erg modern en mooi glas in lood. Normaal houdt ik er niet echt van, maar dit is wel een erg mooi stuk glas in lood wat je ons hier laat zien.

  4. gekiekt zegt:

    Ik zag deze foto eerst in mijn RSS-lezer. Die heeft een witte achtergrond.
    Op je blog zelf, met de zwarte achtergrond is hij 10 keer mooier.

  5. Erg appart weer, heel erg herkenbaar maar toch ook weer niet!

Geef een reactie

