huisnummer

11 km van Maastricht in het dorp Houthem St. Gerlach is een ontwerp van de architect/kunstenaar Hundertwasser gerealiseerd. In september 2007 heeft dit kunstwerk de deuren geopend als de Ronald McDonald Kindervallei. Het is een logeeradres voor gezinnen met een kind met een handicap, er is een dagopvang en het is een vakantieadres voor gezinnen met een kind met een handicap. Ik zal er wat foto’s van laten zien. het is een indrukwekkend kleurrijk gebouw en ik begin maar eens met de vormgeving van de huisnummers. Als je in de buurt komt moet je zeker gaan kijken en foto’s gaan maken.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, architectuur, structuren. Bookmark de permalink .

3 reacties op huisnummer

  1. Kris zegt:

    Zeg Harry, je blijft me verbazen met je originaliteit in je foto’s. Waar blijf je ze toch halen, denk ik bij mezelf… boeien doen ze zeker.

  2. Originele manier om je huisnummer weer te geven.

  3. aha, hundertwasser! ben hem onlangs nog tegengekomen in wenen!
    was een ontdekking.

Geef een reactie

