petanque 4 de laatste……

De bovenste foto is er een van de “belhamel” van het stel. Hij verstoorde steeds de droom van een overwinning door met één bal, de best geplaatste bal weg te spelen, en had dan erg veel lol. Soms moest er ook zeer nauwkeurig gemeten worden.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, reizen, street. Bookmark de permalink .

8 reacties op petanque 4 de laatste……

  1. Je hebt de mooiste tot het laatst gehouden! Die kerel ziet er ‘onverslaanbaar’ uit. Prachtig portret! Ook de repeterende bruin/groene kleuren geven het beeld iets extra. Het tweede beeld geeft een interessante detailsituatie weer.
    Benieuwd naar wat volgt in uw Frankrijkreeks!

  2. MJ zegt:

    de eerste foto is een prachtig portret en de laatste een mooie afsluiter van de “petanque-reeks”

  3. Toch leuk om te zien hoor die mannen zo druk met hun sport!

  4. tdn zegt:

    typisch frankrijk eh 🙂

  5. Kris zegt:

    Gewoonweg een zaligheid hoe de mensen daar kunnen genieten. Het gelaat van die man spreekt boekdelen. Het genot zit in vele kleine dingen waar ieder van ons weleens durft over te zien. Back to basic, the join of live. zalige foto’s.

  6. Mascha zegt:

    Zalig portret, wat zijn mensen vaak toch mooi!

  7. Och, wat zal jij hebben genoten!
    Prachtige petanque reeks, super.
    Net terug van mijn (enigszins verregende) vakantie krijg ik alweer zin te vertrekken bij het zien van deze beelden. Schitterend!

  8. Jorret zegt:

    Zo kom je nog eens ergens als je googled naar petanqueplaatsjes…
    Als fanatiek Nederlandse petanquespeler (bijna ieder weekeind een officiele wedstrijd) geniet ik van deze prachtige foto’s. Graag publiceer ik ze dan ook in ons clubblad! Met vermelding vanzelfsprekend!
    Andere fotos overigens ook zeer indrukwekkend! Je staat al bij mijn favorieten!

Geef een reactie

