jeugdkampioenschap living statue

In Boxmeer waren vanmiddag de jeugdkampioenschappen Living Statue. Dit is een van de deelne(e)mers(sters) ?

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, street, structuren. Bookmark de permalink .

6 reacties op jeugdkampioenschap living statue

  1. Binnenkort is er bij ons in de buurt ook een kampioenschap ‘living statue’ Fascinerende foto’s kan je daar nemen!
    Zoals dit beeld hier. We hebben inderdaad er het raden naar of het een deelnemer of een deelneemster is.

  2. MJ zegt:

    ik gok dat dit een deelneemster is, haar trekken veraden een vrouw, maar zeker ben ik niet, dat het een mooi standbeeld is dat zeker en jij hebt er in elk geval een knap portret van gemaakt!

  3. René zegt:

    Living Statues zijn een dankbaar object voor fotografen.
    Mooi beeld, deze gepoederde dame of heer.
    Kom je op 30 en 31 augustus ook naar Arnhem? 300 beelden, da’s niet niks..

  4. Harry de Rooij zegt:

    Ik zit daar wel over te denken René. Ik kende de data al wel.
    Weet nog niet of we dan thuis zijn, maar anders…

  5. Dat lijkt mij echt zooooo moeilijk!!!

  6. Kris zegt:

    Altijd machtig om daarvan foto’s te mogen nemen.

Geef een reactie

