eens iets anders

Op stap met de “natuur freaks” van de fotoclub, waag ik me ook wel eens aan een vogel. 
Dit roodborstje is het resultaat. 

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in landschap, natuur. Bookmark de permalink .

4 reacties op eens iets anders

  1. Heel leuk zo tussendoor iets totaal anders. De verrassing is des te groter. Het roodborstje staat er prima op!

  2. René zegt:

    Goed gelukt, Harry! En zoals jou wel is toevertrouwd, is de compositie ook top!

  3. MJ zegt:

    amaai goed gelukt, de natuurfreaks zulle je erom benijden 😉

  4. Erik O, zegt:

    Prachtig haarscherp en mooie dof, precies zoals het hoort (bij documentaire vogelfotografie…) Maar OOK mooi,

Geef een reactie

