op verzoek

Op verzoek van Jean Du Bois. Het heeft wel iets, maar ik denk toch dat zwart wit mijn optie zou zijn. Bedankt trouwens voor jullie mening. Ik merk wel dat het een kwestie van gevoel is. Zo deed ik het altijd en zo zal ik het blijven doen. Het is trouwens opvallend hoe vaak je niet de vraag krijgt of de betreffende foto het in ZW niet goed zou doen, of omgekeerd bij een ZW foto, of kleur niet iets zou toevoegen. ’n Kwestie van smaak dus.

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in mensen, musea, structuren. Bookmark de permalink .

6 reacties op op verzoek

  1. Jean du Bois zegt:

    Hoi Harry,

    Toch heeft het wel iets en eigenlijk had ik nooit verwacht dat je zo ver zou gaan met photoshop. In ieder geval bedankt voor de uitwerking.

  2. Erik O, zegt:

    Heeft echt wel iets!
    Experimenteren blijft leuk…
    Enne ook prachtige, gave (want niet zo makkelijke) selectie
    kunnen maken!

  3. René zegt:

    Het compromis is voor mij niet aantrekkelijk…het wordt dan weer zo gemaakt. Maar je hebt ’t in PS prima voor elkaar gekregen, Harry!

  4. MJ zegt:

    mmmh dit vind ik maar niks (oei dat vele werk)… gewoon de kleuren foto die was m.i de tofste!

  5. Harry de Rooij zegt:

    @ allen: Dank voor de reacties. Ikzelf vind de ZW het sterkste, maar dit blijft wel een leuk experiment. In PS was het niet zo moeilijk. Ik heb een extra laag in ZW gemaakt en daarna met de gum die laag weggehaald. Op het laatst de lagen verenigd en voila.

  6. Ja ik denk dat deze sterker is, de kleuren links pakken nu geen aandacht meer, althans niet direct!

Geef een reactie

