wachtend

Eens zullen ze worden ingezet in het weefproces

www.textielmuseum.nl/

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in musea, stilleven, structuren. Bookmark de permalink .

3 reacties op wachtend

  1. Jean du Bois zegt:

    Het knalt van het scherm. Ik vind het alleen niet mooi in combinatie met het lettertype van je site, maar dat kan aan mij liggen.

  2. René zegt:

    Lekker weven…inderdaad, de kleuren trekken de aandacht maar dat is hier de sterkte…
    Het lettertype…ja, daar kun je denk ik niet zoveel aan doen. Op het scherm werk ik ook liever niet met schreefletters…maar dat zit nu eenmaal in het thema.

  3. Harry de Rooij zegt:

    Jan en René: Zoals René al zei, is het lettertype bepaald. ik kan niks doen aan de kleur (Oranje) en het uiterlijk. Dus soms zal dat niet mooi samengaan met de kleuren van de foto. Er is wel een Blog, dat zijn uiterlijk aanpast aan de foto (zie Jef Beirincks), maar dat heeft andere nadelen. Dus we doen het er maar mee.

Geef een reactie

