glaswand

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in abstract, interieur, musea, structuren. Bookmark de permalink .

5 reacties op glaswand

  1. Jean du Bois zegt:

    Harry,
    Ik dacht in mijn eerste opslag aan een paraplu en nu is het een raadsel voor me.
    Ik snap dat er meerdere spiegeling in de foto zitten.
    En dan nog kan ik de foto nog niet verklaren, kortom het houdt me bezig, dus dat is zeker gelukt om het allemaal niet in een keer te laten raden.
    Als er meer reacties zijn geweest zou ik graag een keer de oplossing lezen.

  2. René zegt:

    Een klasse abstract! Vraag me niet af wat het is maar ben wel nieuwsgierig hoe de kleuren zijn geweest.

  3. Ik zie er niet echt een glaswand in maar het is wel prachtig!!

  4. Harry de Rooij zegt:

    @ allen: het is een profiel, de v-vorm in het midden onder, die gebogen is. Daarop staan glazen wanden. Die weerspiegelen en vormen die mooie waaier op de vloer.

Plaats een reactie