zolder

Textielmuseum Tilburg

Over Harry de Rooij Fotografie

Voor mij is het maken van de foto en het creatief bezig zijn, volgens mijn eigen opvattingen, erg belangrijk, maar het delen met anderen maakt een groot deel uit van de voldoening. In mijn eentje genieten is voor mij een beperkt genieten.
Dit bericht werd geplaatst in architectuur, interieur, musea, structuren. Bookmark de permalink .

5 reacties op zolder

  1. Mooie diepte werking heeft deze zolder! Ziet er erg leuk uit deze foto!

  2. Jean du Bois zegt:

    Hoi Harry,

    Inderdaad een mooie foto met diepte en ik bemerk bij jouw dat je met het zelfde worstelt als ik bij mezelf. Dat je een volgend onderwerp aansnijd terwijl je nog niet alles hebt laten zien van het vorige / andere onderwerp. Als lezer of als beeld bekijker ga je dan geografisch van links naar rechts en omgekeerd en onderste boven. Ik vraag mezelf dan ook af, wat is wijsheid om rust en volgorde in je blog te creëren, zodat de bezoeker nog weet wat mezelf bezig houdt ( als beeldverteller).
    Graag verneem ik jouw mening of die van anderen die ook een blog hebben.

  3. Harry de Rooij zegt:

    Jan,
    Je slaat de spijker op zijn kop. Ik kan inderdaad niet goed bij een onderwerp blijven en dat afmaken. Ik spring van de hak op de tak en ben een veelvraat als het om fotograferen gaat. Ik zal eens proberen er wat lijn in te brengen en een onderwerp of lokatie eerst “af ” te maken voordat ik aan een volgend begin.

  4. René zegt:

    ’t Is in elk geval geen rommelzolder want dat past niet 😉
    @Jean: als beeldverteller trek ik me ook niet altijd iets aan van de volgorde. Zo af en toe een serie, verdeeld over drie of vier dagen…maar het kan goed zijn dat ik er na een week nog eens op terugkom en dan een aanvullende foto post.
    En als fotograaf ben ik toch al onrustig dus mag mijn Blog ook wel zo zijn 😉

  5. tdn zegt:

    Heel mooie dieptewerking, je wordt a.h.w. in de foto gezogen

Geef een reactie

